We are on LinkedIn
Tweet
Follow Us
Earth

Plannen om te emigreren - vakantie naar Indonesie (Klik Hier) voor info.

Go down

Plannen om te emigreren - vakantie naar Indonesie (Klik Hier) voor info.

Post  AdministrationTutih on Thu Nov 16, 2017 8:14 pm

Gaat U op vakantie naar Indonesië (Java) en hebt u een gids nodig?
Tevens een auto dat kan goedkoper dan U denkt.
Ik kan u helpen om de juiste mensen te regelen die U kunnen rondleiden op Java met gids en auto.

Tevens een woning met garage huren kost je gemiddeld 2,500 euro per jaar of  +- 200 euro pm.
Dus ook voor uw vakantie kunt u kiezen voor een villa of huis. Ipv altijd maar terug naar uw hotel vol vakantie gasten. Vaste lasten en levensonderhoud zijn dan ook aanzienlijk lager.
Alles heeft natuurlijk een prijs en is afhankelijk van uw eisen en omgeving.

Met een groep kunt u ook gaan huren (Villa met zwembad) dat is in dat geval ook veel beter en goedkoper dan een hotel. Bediening kunnen we regelen . We kunnen uw foto's sturen van een huis of villa om uit te kiezen welke u tijdens de vakantie wil betrekken!

Wilt U een huis kopen in Indonesië dan kan ik bemiddelen waar u bijstaat, een woning kost rond de 45000 euro (Bogor of in de bergen.)

Heeft u misschien plannen te rentenieren en wilt u daarom een Hotel of een Penthouse, Huis aan zee kopen om kamers te verhuren en er zelf ook wonen ook dat is ook te regelen zo er zijn zat mogelijkheden.

De Indonesië wetten kunt U vergelijken met 1970 in Nederland je moet gewoon wel de weg weten om b.v een kleding zaak , bakkerij, restaurant, etc op te starten.

Bijna nergens in Indonesië (Java) heb je papieren nodig om een zaak te beginnen.

In ieder geval heeft U wel een kruiwagen nodig om iets te beginnen en dat is in Indonesië en eigenlijk in alle landen waar u de weg niet kent in het begin echt wel nodig .
Ik kan u helpen met u verblijfsvergunning of tijdelijke b.v eerst 6 mnd per jaar.

Wilt U meer informatie ?

Mail me: roosjen@hotmail.com
AdministrationTutih
AdministrationTutih

http://jakartaamsterdam.forumotion.com/

Back to top Go down

Back to top